ΑΡΧΙΚΗMEDIA«Τα τάγματα του Αζόφ μας χρησιμοποιούσαν ως ομήρους!»

«Τα τάγματα του Αζόφ μας χρησιμοποιούσαν ως ομήρους!»

Στην «ΕΣΤΙΑ» που κυκλοφορεί

Διαβάστε στην «Εστία»: Κραυγή απόγνωσης από τους Έλληνες της Μαριούπολης – Λύνουν τη σιωπή τους και αποκαλύπτουν για πρώτη φορά στην «Εστία της Κυριακής» ότι τους πυροβολούσαν, τους εκβίαζαν, τους απειλούσαν και έκαναν πλιάτσικο στα τρόφιμα που είχαν στα διαμερίσματά τους!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης