Επιθετική εμπορική πολιτική με νέο μοντέλο εκπτώσεων στο ρεύμα ετοιμάζει από το 2020 η ΔΕΗ για να πείσει τους πελάτες. Στόχος είναι οι μειωμένες τιμές να απευθύνονται στους καταναλωτές που θα υπογράψουν ετήσια ή διετή σύμβαση, η οποία θα τους δεσμεύει για την παραμονή τους στην επιχείρηση.
Η νέα τιμολογιακή πολιτική -όπως ανέφεραν στο ΑΠΕ-MΠΕ- αρμόδιες πηγές της ΔΕΗ, αποσκοπεί στη συγκράτηση της πελατειακής βάσης της επιχείρησης, σε αντίθεση με τις ισχύουσες εκπτώσεις συνέπειας που δεν δεσμεύουν τους καταναλωτές να παραμείνουν σε αυτήν.
Πρόκειται για μία παραλλαγή των συμβάσεων που ήδη εφαρμόζονται στην κινητή τηλεφωνία, όπου η έκπτωση στο πάγιο ή στο κόστος της τηλεφωνικής συσκευής συνδέεται με την υπογραφή συμβολαίου ορισμένου χρόνου. Το ύψος των εκπτώσεων στο ρεύμα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη, πιθανολογείται ωστόσο ότι θα κυμαίνεται στην περιοχή του 10% και θα κλιμακώνεται ανάλογα και με τη διάρκεια της σύμβασης.
Η εφαρμογή ελκυστικής εμπορικής πολιτικής αποτελεί βασική συνιστώσα του νέου επιχειρησιακού σχεδίου της ΔΕΗ που αναμένεται να ολοκληρωθεί ως το τέλος του έτους.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, Γιώργος Στάσσης, είχε προδιαγράψει το πλαίσιο με τις δηλώσεις του κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εξαμήνου του ομίλου, τονίζοντας ότι το νέο business plan εκτός από την απόσυρση λιγνιτικών μονάδων, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τον απογαλακτισμό από το Δημόσιο θα περιλαμβάνει «εκσυγχρονισμό της εμπορίας με νέα εμπορική πολιτική και προϊόντα, όχι μόνο οριζόντια αλλά και στοχευμένα».
Η πελατοκεντρική προσέγγιση της νέας διοίκησης της ΔΕΗ περιλαμβάνει ακόμη την παροχή νέου «πακέτου» υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης του οικιακού εξοπλισμού (π.χ. υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, κλειδαράδες, κλπ.) Όσοι καταναλωτές το επιλέξουν θα μπορούν έναντι χαμηλής μηνιαίας συνδρομής να καλούν για συγκεκριμένο πλήθος περιστατικών το χρόνο (π.χ. πέντε φορές) τους τεχνίτες στο σπίτι τους για επισκευές βλαβών.
Στο ίδιο πλαίσιο περιλαμβάνονται και δύο πρωτοβουλίες της διοίκησης της ΔΕΗ που τέθηκαν πρόσφατα σε εφαρμογή: είναι το νέο σύστημα ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών με χαμηλότερη προκαταβολή και περισσότερες δόσεις και η δραστηριοποίηση στην αγορά φυσικού αερίου με προγράμματα που απευθύνονται σε νοικοκυριά (κοινόχρηστες ή αυτόνομες παροχές) και επιχειρήσεις.
Οι προτάσεις της ΔΕΗ για τους καταναλωτές φυσικού αερίου περιλαμβάνουν ειδικές εκπτώσεις για νέους πελάτες που θα υπογράψουν συμβάσεις ως το τέλος Ιανουαρίου του 2020, προγράμματα με σταθερή τιμολόγηση (ανεξαρτήτως των διακυμάνσεων της τιμής του καυσίμου). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες στον εξής σύνδεσμο.