Τη δημιουργία ενός διαδραστικού ηλεκτρονικού συστήματος ολοκληρωμένης προβολής, επικοινωνίας, εξυπηρέτησης και διασύνδεσης όλου του επαγγελματικού και τουριστικού ιστού του ιστορικού εμπορικού κέντρου της Αθήνας προωθούν το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το υπουργείο Τουρισμού.
Έτσι, οι επισκέπτες θα απολαμβάνουν ποιοτικότερες υπηρεσίες και η περιοχή θα αποκτήσει ακόμα πιο ισχυρό brand name, με ταυτόχρονη στήριξη των περίπου 1.000 επιχειρήσεων που λειτουργούν στο κέντρο της πόλης και έχουν άμεση σχέση με τη στήριξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης έκανε δεκτή την πρόταση που του κατέθεσαν ο πρόεδρος του ΕΕΑ Γιάννης Χατζηθεοδοσίου και ο β΄ αντιπρόεδρος Νίκος Κογιουμτσής, σχετικά με το ιστορικό εμπορικό κέντρο της Αθήνας.
Η συνολική εμπειρία καταναλωτών
Συνοπτικά, η πρόταση του ΕΕΑ αφορά τη συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού συστήματος προβολής, προώθησης και παράλληλα ενός καινοτόμου συστήματος κατάδειξης και ανάδειξης των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους τουρίστες που αποτελούν και τη «συνολική εμπειρία καταναλωτή».
Η αντιπροσωπία του Επιμελητηρίου υπογράμμισε την ανάγκη διασύνδεσης των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή με τους φορείς του τουρισμού για τη δημιουργία ενός ολιστικού πακέτου υπηρεσιών προς τον επισκέπτη.
Δείτε επίσης: Απογοητευτικές οι πωλήσεις στις εκπτώσεις – Χειρότερος ο τζίρος σε σύγκριση με το 2018